Najnowsze Wpisy

.......KoLejnA kaRTA.......... Komentarze (0)
30. sierpnia 2005 19:35:00
linkologia.pl spis.pl

Dzis widzialam B-O-S-K-I-E-G-O chlopaka...mmm rozplywam sie...Tylko nie dlugo moglam cieszyc oko jego widokiem bo ja bylam w autobusie a on siedzial na przystanku...On tak patrzyl swoimi slicznymi oczkami a ja jak zwykle udawalam obojetnosc...niezla by byla ze mnie aktorka! JejQ on i ta jego opalenizna.... Z drugiej strony ludzie sa beznadziejni ze na pierwszym miejscu stawiaja wyglad a nie na wnetrze drugiego czlowieka. Ja sama zreszta nie jestem lepsza. Nie pisze tego bo jestem brzydka bo z czego mi wiadomo jestem ladna (nie chawalac sie:P)... W moim przypadku gdy mam doczynienia z brzydkim chloapakiem to niech lepiej splywa...ale taka juz jestem no ale przynajmanije zdaje sobie z tego sprawe...Ale z drugiewj strony taki pieknis moze niezle zranic a ten "drugi typ faceta" bylby zapewne wierniejszy, no ale coz najpierw jest pozadanie:P. A z drugiej strony czasem mi sie zdaje ze nie ma dla mnie faceta bo jestem za dobra:P placze jak widze czyjas krzywde...a faceta takiego sensitive nie znajde:P w sumie chyba wiekszosc dziewczyn jest taka uczuciowa no z pewnymi wyjatkami tych z kamieniem na sercu:P. Ale dosc o tym...Niedlugo do szkoly jeszcze tylko jutro ale bedzie dobrze MUSI BYC.

nicky007 : :

.....A czaS ucIeKa.....! Komentarze (1)
27. sierpnia 2005 18:45:00
linkologia.pl spis.pl

A wiec oto moj nowy blog...jescze sie nie orientuje co i jak ale z czasem kto wie...:P. Coz niedługo do szkoly niezbyt mnie to cieszy nie jedynie z tego powodu ze koniec wolnosci ale i z tego ze bede miała nowe srodowisko bo ide do liceum...w sumie uroczo ze same nowosci ale nie wiem jak to bedzie nikogo jak narazie nie znam wiec...ale trzeba byc dobrej mysli, chociaz z dziewczynami to roznie bywa...czasem sa gorsze od chlopakow...zazdrosc i te sprawy...ale nic bedzie good!!!:D...Nie wiem co tu jeszcze zamiescic chwilowo mam brak weny wiec zakoncze.

nicky007 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

blog-nastolatka156 | alexamondestyle | wszystkoalbonic | smerfetka | jakubvod | Mailing